суббота, 27 октября 2012 г.

Модуль_10_Рефлексия


    У своїй роботі я практикую такий метод: в кінці  уроку, незалежно від його типу, я пропоную учням задавати  питання по вивченій темі як мені, так і учням (навіть, якщо вони знають на них відповіді).  Як правило, рівень засвоєння знань я з’ясовую по кількості і якості поставлених запитань. Я розумію, що учні зрозуміли, а що так і залишилося неясним для них. Це дозволяє мені коригувати засоби і методи викладання теми.
   Цей модуль підтвердив, що я «не так уж и не права».
Правильно поставлені питання спрямовують шлях дослідження. У дослідження багато шляхів, і тому питання весь час коригуються до тих пір, доки ми, нарешті, одержуємо те, що бажаємо. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий