Працюючи у цьому модулі я краще зрозуміла роль оцінювання
роботи учнів. Дуже добре, що оцінювання не вимірюється кількістю набраних
балів. Оцінювання перетворюється в процес коригування роботи над проектом. Мета
– не оцінити, а скоригувати процес дослідження так, щоб учні в кінці кінців
зрозуміли, що вони роблять, для чого вони це роблять, що зміниться у їхньому
житті, коли вони це зроблять, що кожен із них особисто для себе одержить від
цієї роботи.
Я маю надію на те, що учні
одержать точну відповідь на питання «Нащо мені все це треба?».
Учням подобається давати
відповідь на питання «А що ти сам про це думаєш? А як ти вважаєш?», в цих
питання є прояв якоїсь поваги до них.
На протязі роботи над проектом їм прийдеться весь
час давати відповіді на подібні питання. Вважаю, що це дозволить формувати у
них нові якості, нові знання і вміння, навчить «думать, мыслить, рассуждать».
Комментариев нет:
Отправить комментарий