вторник, 23 октября 2012 г.

Модуль_3_Рефлексия


   Цей модуль допоміг мені уточнити:
як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти  призначення основних запитань проекту, а саме важливість їх коректного формулювання для стимулювання дослідницької діяльності учнів, забезпечення формування під час проведення навчального дослідження навичок ХХІ століття.
    Проект, над яким я працюю, дозволить не тільки реаалізувати завдання та досягнути заплановані цілі, а й кожному з учнів визначтитсь для себе - які риси йому необхідно  розвивати в собі, щоб вміти орієнтуватися в навколишньому світі і бути успішним у ньому.
    Мені досить легко вдається формулювання основних питань, але досить часто в процесі роботи над проектом я додаю нові питання або виключаю інші. Тому, що в першому випадку - виникає необхідність більш широко розкривати тему, а в другому випадку тема розростається в цілу дисертацію. В більшості випадків найбільш розумні і важливі питання додають учні, або ж вони пропонують видозмінювати уже існуючі, за що я їм дуже вдячна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий